And all I’ve got are screams inside, But somehow they come out in a smile

Jag tycker väldigt mycket om att gå på bio! Filmen var faktiskt som väntat. Inte Jätte bra men bra. Verkligen värd att se.
Hade trevligt med Sandra och Sandra och snabba som vi är hann vi med sista bussen som går direkt till tumba.
Annars hade vi vart tvugna att åka/gå till skärholmen och därifrån ta tunnelbanan till Alby och där ta nattbuss. Såå jag tyckte det var värt att springa till bussen! :)


Älskar den här parodin, den är verkligen bäst. Och jag blir super sugen på att börja dansa igen. Men nää, vet inte riktigt om det är min grej.

Imorron blir det åka ut i Grödinge hem till Pappsen =)
Där har jag inte vart sen jag fyllde år! :O

Nu kom Ozzy och biter på datorn som vanligt och jagar mina fingrar när jag skriver.
Ja och nu tog han sönder en knapp till och med......
Ska väl gå och sova snart.
Men vi hörs imorron

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0