He took my heart I think he took my soul

Idag är det då söndag och en efterlängtad dag för ikväll blir det Harry potter, YEY!
Jaa jag är en nörd men jag älskar Harry, det gör även in kompis Sandra så vi ska se den. Vet inte hur mycket Bääbis är för harry men hon ska med hon med.
Igår var kul tille nbörjan, hah men sen blev jag bara fucked up och orkade inte med någonting. Nått fel på mig ibland. Mitt humör kan vända helt.
Fast var ett tag sen jag var lite deppig så det kommer väl nu.
Jaa jag vet varför jag är deppig men jag kan inte hjälpa det jus tnu, jag är bara jävligt trött på allt. Ska bli skönt att åka till Skärgården på Söndag och bara göra INGENTING. För det är precis vad jag ska göra.
Läsa, lyssna på musik, Sola, bada och sitta vid resturangen med alla trevliga människor. Jag ska inte bry mig om något annat än ju tiden där.!!
Fast blir lite trisst sen när jag kommer hemför då har Sandra Lollo och Lillan dragit till alanya i två veckor. Menmen.

Iallfall så har jag fått min efterlängtade låt av Enni. Som jag ÄLSSSSKAAAR!
Tänker alltid på Hulta när jag hör den, Eller twilight men det är Ennis fel för hon sa att den skulle passa i filmen och jaa hon har fan rätt. Jag tycker väldigt mycket om den iallfall!

Nej nu ska jag fortsätta men att kolla runt på interneeeeeet.
Ses kanske senare, eller inte. Antagligen efter bion!
Puss





SNyggingarna på Lisebeg!

Skittaggad på att vara med på kort! Eller inte:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0