Home sweet home

mJapp så var man hemma då, varit hemma ett tag och fixat lite med alla bildr jag har tagit. HAh har använt system kameran och digital kameran och mobil. Men iallafall så har jag haft en gryyyyyyymt bra vecka, apnice! Varit ute och glassat varje kväll, träffat nya människor och badat kl 2 på natten. Inge naken bad för min del men nästan.
Har gjort av med sjuk mycket pengar... Inte nice. Men vafan!!
Iallfall orkar ja ginte berätta så mycket mer. hah kommer bilder istäället.
Några idag och några imorron


Tihi egentligen fick inte jag lägga upp en bild på hanna utan att hon hade godkänt dfen men jag är buwsig!

(Klicka på de bilder som är små)
Orkar inte mer
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0