Pizza och Oc

Gud vad länge jag sov idag! Hah alltså inte till nu, men vaknade kl 2 och blev helt chockad!
Har tittat på Oc och bara degat =) Nnu ska pappa dra och handla och hämta åsa och köpa pizza ;D Yummy!
Är inte så sugen på pizza, eller jag är inte hungrig överhuvutaget. Menmen, lite kanske man får ner.
idag blir ännnu en seg och livlös dag. men det är lite skönt faktiskt.
Imorrn ska jag till min Morbror som fyller 50. Det ska bli trevligt. Får se vad som händer efter det, kanske någon som vill ut?

Nej nu ska jag leta efter Frasse och se om han inte har kvävts för han satte en mus i halsen i morse. Eller han kunde ju andas men han lät som en gris.
Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0