Seriöst!

Vilken seg och deppig dag jag har haft idag. Vaknade jätte tidigt och var jätte trött Men jag la mig på soffan för att kolla på en film.
Såg höstlegenden, as bra hur sorligsomhelst och jag grät massor! Inte mer med det efter det så kollade jag på extreme home makeover. Det var hemskt det med. Grät en skvätt där med. Jag tycker det programmet är lite töntigt men jag blev tårögd ändå.
Nu sitter jag här och snyftar igen! Har precis kollat på lite michael jackson klipp, från hans minnesstund/begravning. Det var hur sorligt som helst. speciellt när hans dotter Paris skulle prata. sweetiepie.
Men nu måste jag snart ta mig i kragen och börja göra iordning mig, ska möta Sandra och äta på donken sen ska jag och Louise åka och handla till våran lilla födelsedagsmiddag på fredag.
Igår var jätte kul!
Ska lägga upp lite bilder nu tänkte jag!




   

Detta var i tisdags =)


Vi var hos Louise igår på dan med hennes släkt =)
Louise fina ponnytårta

På tåget in till stan. Louise dricker ur min vattenflaska =)

( dom små bilderna kan man klicka på! )

Puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Vattenflaska(?)Kan man verkligen kalla det de? ;) hah <333

2009-07-10 @ 01:10:50
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0