Packa packa packa

mjaou vad jag är trött, somvanligt när man är ute och partar!
Hade en väldans roligkväll faktiskt. Började så klart på nivå, like always! Men den här gången var vi där rätt sent så vi fick inga platsen förens vid 11 och vi kom halv 10 men det gick bra ändå.
Sen efter nivå drog vi till laroy. Det var nice! väääääääääldigt varmt på dansgolvet bara och medans louise satt och snacka med några från jag vet inte vart i från/brasilien:S?? Så fick jag och Mickan skrattanfall på dansgolvet. Det var kul, det var typ värsta havet av killar. Och nej vi hade inte himmelriket för alla var fuladrägg... hah men det var kul :)
Blev med på kort när vi gick inte, typ fulaste evvuuur!



Aja just nu håller jag på att fixa med min ipod och en annan mp3.
Har ju så låte plats i min ipod för den är GAMMAL, 3 år ffs!
Så jag har inte mycket minne, så jag måste fixa en till för att kunna ha min bok där på. (A)
Sen håller jag på att leta igenom all musik jag har för att kanske hitta något nytt att lägga in.
Får se hur det går.
Aja lite fler bilder kanske?


Aja snart måste jag gå och packa,, sucksuck
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0