Your crazy touch, the sweetest rush

Seg dag i dag.
Har kollat på Oc, suttit vid datorn, sovit lite och suttit vid datorn igen. Det har varit skönt. specielllt den där sovstunden!
Just nu har jag rätt tråkigt. Är lite trött så ska väl gå och lägga mig snart, fast vet inte om jag vill det heller.
Imorron ska jag nog vara på tomten en stund och bara chilla. Sola om det blir fint väder kanske. fast jag är inte så taggad på att sola. Det lämnar jag till nästa vecka när jag ska till nässlingen. det ska fan nice. Kommer ha många stunder där jag kommer ha SKITTRÅKIGT men jag har ju mamma och mormor med mig =) Och Mammas kusin mfl.

Eftersom jag har rätt trkigt nu så tänkte jag lägga upp lite bilder från nässlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0