Can I get a minute and a couple of seconds of your time

IDaaag har jag varit ute i solen hela dan, vaknade kl halv 12 av ett jävla comviq sms och sen kunde jag inte som na om.. DUmma comviq!! MEn det var ändå rätt nice, för då gjorde jag frukost och satte mig på balkongen, satt där hela dan. 
Har fått massor av färg, speciellt på benen. Sen har jag färg på bröstet hah men inget på halsen.. Vääääääldigt fint. Not.

Kom hem för en lite stund sen, varit på bio med Marre. Såg the hangover eller baksmällan som den  på svenska, men det är så fult.. Den var iallfall helt klart bäst. 5 av 5. As bra! Se den..
Imorron ska jag bara chilla och tvätta sen på torsdag blir det ESKILSTUNA.

Men puss på er iallfall =)

EN VECKA KVAAAAAAAAAAAAAAR SEN 18

Jag kan vara sexiii samtidigt som jag äter en macka. Slå det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0