Deppig och trött

Det är vad jag är.
Orkar inte med mer, vill hem.
Känner mig så blää just nu, så äcklig och ful...det är jobbigt ochi nge kul, vet inte vad jag ska göra åt saken.
Mina favorit jeans som ajg skulle ha idag är för små. Jag kan ha dom, men dom är jätte obekväma. Inte som förr.
Det är ingenting jag behöver just nu, att mina jeans är för små. Hade kännt MYCKEt bättre om dom var för stora..


Vill verkligen ha sommarlov, men nu är det så jobbigt att lämna 3orna. Det känns i hela kroppen idag, och kommer förmodligen göra det hela denna jävla vecka.
Nu när alla tar fram sina böcker och vill att man ska skriva i dom. Typ säga hejdå, men det är inget jävla hejdå. Hoppas jag ffs!
Jag får ångest. Hur fan ska jag kunna skriva ner 2 år på en sida, nej jag vet inte hur det ska gå.
Jag är inge bra på det där. Men jaa jag ska skriva. Och jag kommer gråta.
Uscha VA HEMSKT!
Sluta intee =(


En bild på mig när jag är superglad, för det är det minsta jag är idag.
Sen är ju Adde, hulta och Hayen med på ett hörn, snyft.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0