Don't think about tomorrow baby, when you're dreaming about yesterday

Hello Biatches! ;D
Sitter här och äter en varmmacka, väldans jävla gott ska jag säga er.
Idag har det varit student firande på vår skola, mycket sorligt. Fast igår var ännu värre.
Tror aldrig jag har gråtit så mycket i hela mitt liv. Grät i flera timmar.
Men tänk er att halva er familj flyttar.
Eftersom jag bor på min skola så känns det verkligen så, de är ju min familj. Jag träffar dom typ 24 timmar i sträck 5 dagar i veckan. I 2 ÅR! Och nu bara lämnar dom oss....  Nej jag vill inte ens prata om det, Kall amig töntig men det är hemskt.

Iallfall så har jag varit med Marre en stund idag, skulle varit med henne nu i kväll ocksåå menjag orkade inte.
imorron kommer kissemissen!

puss


Kommentarer
Postat av: jenny

ja juste, vi fyller ju samma dag :D wiho! haha :)



Och jag förstår att det är jobbigt för er som bor där :(

2009-06-05 @ 22:17:42
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0