FETT HÄRLIGT

Japp, nu är jag klar med allt plugg! WOHOOOOO.
hah känns huuuuur braaaaaa soooom heeeelst!!!!
Eller fan hah jag har ju Matteprov om en timme.. NU GÄLLER DET, IG ELLER G!?!?
hari nte pluggat ett skit,, men men om jag får ig får jag väl gå om kursen nästa år. ^^

Aja jag har inte mer plugg iallfall :D
Och imorron ska vi till stan och kolla på nå fashion grej.. ;D
Så sista skoldan idag då!
härligt. vad bra humör jag är på!

Sen har jag och Hanna värsta sommarplanerna!!
Jag ska fira midsommar hos henne, blir naajs. Sen följer jag nog med till Gotland några dagar.
Om det går igenom slipper jag iallfall sitta hemma och ruttna. Sen blir det Göteborg med Elin o co. Och Nässlingen med Mamma =)

Hoppas bara på ffint väder snart!

Hörs ikväll, då blir det städning på högnivåå!
Pusspå er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0