Godmorgon

Usch vilken hemsk morgon, jag hatar verkligen att ha ont i halsen. alltid värst på morgonen..
Somsagt innan hade jag verkligen en nice födelse dag. Vi var ute på landet hos pappa och grillade, vi var hmm typ 8 st plus jag =)
Men vid 8 drog jag och träffade Marre och vi åkte in till grönan för att träffa Jesper och Jimmy. Det var nice, blev bjuden på spökhuset vilket jag tycker är läskigt. Fast jag tror Jesper var räddast hah =) Vid ett tillfälle blev han så rädd att han typ slet i sin kompis arm som typ snubblade bakåt och nockade mig i huvudet.. Hah
Träffade även söta Lina där. Fick två friåks biljetter av henne så jag åkte extreme och bergodalbanan.

Efter Grönan så tänkte faktist jag och Marre typ åka hem eller vi visste inte säkert vad vi skulle hitta på men så smsade Lillan och frågade om vi två ville följa med henne och Emelie till södra och sätta oss där någonstans. Så det gjorde vi.
Vi hamnade på något stället som hette 54. Det var mysigt men de hade högmusik så man fick nästan skrikprata med varann och att skrika + att röka när man har ont i halsen var inte en bra mix. JAG KAN INTE PRATA!
Men iallfall vi satt där och Emelie sötnos var hur gullig som helst och köpte några drinkar till mig åsånt.
I slutet när det var en halvtimme kvar hah så märkte vi att vi hade hur mycket dricka som helst kvar så det var bara sätta igång, vi hade typ 3 halv fulla vodkalime kvar,  2 andra halvfulla drinkar, 2 halvfulla öl och varsit glas champagne på 3 personer.
Det var en jäättesötkille där, när han fick veta att jag fyllde år så kom han med en flaska champagne till oss, sötnosen =)
Iallfall så hade jag det supernice och var hemma halv 6 ! Det är så en födelsedag ska vara!!

igår var jag på bio med Hayen och hans 2 kompisar, vi såg transformers. Den var bra!
Men jag är så avis på Megan, hur snygg är hon inte !?

Idag vet jaginte vad jag ska göra, antingen bio eller countryfestivalen. Vi får se.
Måste egentligen ta det lungt med min röst och bli frisk, annars kommer jag inte få gå till tandläkaren på tisdag :( Efter som jag ska sitta med munnen öppen en timme kan jag inte hålla på att hosta osv.
SÅ JAG SKA VARA FRISK!

Pusspåer

Jag och Emelie

Mickan och Elias? Han som köpte champagnen :D

Hah jag blir ALLTID dålig på biild men jag var tvugen att lägga upp någon bild på mig så jag ursäktar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0