I dont wanna lose control, but i'm fallin

Idag har jag varit i stan, skull egentligen in med syster men hon var så seg så när jag var klar när hon var igång för att shoppa ( jag var inne tidigare) Men det gjorde ingenting. Köpte en kjol faktist, vet inte riktigt vad jag tycker. eller jo jag tycker om den men ajg vet inte riktigt vad jag ska ha till.
Aja.
Just nu är jag taggad på party vilket det blir på fredag =) Ska ju till Eskilstuna!
Sen fyller jag år nästa onsdag då blir det krogen! (med Marre och kanske Jesper och hans kompis/ar) och på fredag krogen igen!
Sen blir det Gotland och PARTY FFS! Fett nice.
Sen när jag kommer hem fyller Lollo år och OM DET BLIR PART DÅ!!

Märks det att jag är taggad? Blir fyllelov för min del... Nej det har jag inte råd med =(  ;D

Iallfall så imorron händer det nada på dan men sen blir det bio mys med Marre, vi ska se baksmällan.. =)
Jag tror att den är riktigt bra faktist..
Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen.

Kisses

Grattis till ENNIBABE som fyller 18 IDAAAG =)<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0