I'll make it sweet on the lips and i'll simply knock you out

YEs, fick precis ett sms om att det blir Göteborg den 13 Juli, Woho. KOmmer hem den 17!
Ska blii feett nice, hoppas bara det är fint väder...
Men vi kan ju fan ha kul ändå!
Ska snart sova, ska upp halv 8! TIDIGT!
Fick  reda på att Hanna ska ha dator och internet med sigockså, så jag kanska skriver något litet.
Om jag har tid! :D Neh fyfan va kul det blir, är super taggad. Blir massor av smaskiga bilder, jag tar ju självklart med mig systemkameran som ska invigas :D!


Kisses

HAH sassy bild, ett år sen när louise fyllde 16..



Some days I'm a super bitch
Up to my old tricks
But it won't last forever
Next day I'm your super girl
Out to save the world
And it keeps getting better

Kommentarer
Postat av: Patrik

Vilken porrig look du kör då martina! hahaha :D

2009-07-05 @ 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0