Kan jag få tillbaks min röst?

Heeej, kom typ hem för ett tag sen. Eller okej kanske en timme sen men jaja =)
Igår  hade jag jäättte kul. Vi var på något ställe i gammlastan som hade hetat Husets eller va fan det nu var, det var nice. Det var jag Mickan Sandra och Alexandra. Mja super nice helt enkelt. Men usch va äckligt varmt det var på dansgolvet. Och en hög med sliskiga killar med den får man kanske räkna med, eller?!? Man kommer nog aldrig undan.....

Idag har jag varit hos Sandra med Sandra  Lollo och Alexandra, vi satt och sola och snacka rätt länge och bara chillade sen åt vi korv! Och kollade på film =) Mysigt!
Jag har ont i halsen just nu, och jag sover jätte dåligt för att jag bara ligger och hostar. Super irreterande!
Iallfall tänkte jag nog sova nu.
Pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0