Midsommar

Japp jag hade en trevligt midsommar. Blev inga bilder dock, orkade inte.
Var som sagt i Eskilstuna hos hanna och Enni hängde på dit också. Allt började kl 3 med lekar också grejer. Mycket trevligt. Alltså det var ca 20 pers hos Hanna, Gemensamma kompisar till henne och Hennes syrra. Men antar att det mest var Hannas syrras fest eller jag vet inte =) alla var 20+ iallafall.
Jag var minst! Om man inte räknar med en tjej på 2 år. :D
Nu har jag iallfall varit hemma i ungefär en halv timme, känner att tröttheten har hunnit ikapp. Är jätte seg just nu.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, antingen vara med Marre eller ha filmkväll med Mamma och Johanna.
Eller kanske åka till Pappa . hah jag vet inte riktigt ;D
Aja vi får väl se =)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0