Söndag

Jag vill ha sommarlov nu, palla ensista vecka. Om jag inte hade haft endel plugg kvar att göra hade jag fan tat ledigt nu. Men jag har en uppsatskvar som ska göra och redovisas + en redovisning om kläder förritiden i egypten och en rest för att få vg. Är säkert något mer som jag har glömt. Juste, jag måste sy klart min klänning.. Suck..
Aja jag känner mig inte ett dugg stressad faktist, jag kommer hinna lungt. Det är ju lätt.. KOmme rkunna plugga hela nätterna långa nu när alla 3or har lämnat oss. Vad finns det kvar att göra =(! Nej men så ska vi inte vara.
Hoppas det blir fint väder i veckan så att man kan sola o kanske bada lite.

Idag har jag bara degat. Kollat på P.s i love you och twilight.
Myst och lekt med kissen såklart!
Nu ska jag in i duschen .
Godnattpåer<3

Kommentarer
Postat av: Patrik

Åh vad söt! :D btw, fint namn! :D våran gamla hund hette Ozzy! :D

2009-06-09 @ 09:21:58
Postat av: Loui

ÅÅÅÅÅ! Jag dör för Ozzy, jag slänger mig framför tåg för Ozzy! När får jag leka med honom?

2009-06-13 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0