Take me all the way

Så nu är jag här ute =) Mysigt!
Vägen hit var väldigt rolig. Börjar med att jag inte kunde prata, sa alla möjliga konstiga ord. Mcflytti och maksäck bla.
Sen körde vi Mcdrive och det hade jag inte gjort på år odar så det v ar spännande. Satt och apgarva åt Pappa som inte hörde vad den där beställningsmaskinen sa, så han sa det jag sa. Hah det var kul =) Sen fulade han sig för hon som satt i kassa. Och inte mer med det vi råkade få 2 color fast jag bara skulle ha en :D!

Nu sitter jag här uppe i vardagsrummet för pappa och åsa håller på att packa in hemlisar ( i garderobben undertrappen) som dom har inhandlat idag =)
Det är skönt att komma hit till pappa för jag har hela övervåningen för mig själv. är så trångt  hos mamma så skönt att jag får bestämma exakt vad jag ska kolla ¨på på tv + att jag kan dunka musik =)
Precis vad jag ska göra nu =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0