TIDSFÖRDRIIIV

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: jaa rätt ofta
Gnälla: Inte mer än andra tror jag
Skrika: händer
Sova:  Ohja
Ha ångest: jaa, nästan varje dag
Ta mediciner du inte borde ta: nee
Vilja dö:  nej
Drömma mardrömmar: nope
Ta droger: noway
Klä dig i svart: Det händer
Gå till kyrkan: hah nee
Gå i skolan: Ja men nu är det SOMMARLOV
Röka: Jaa faktiskt
Ljuga: Nää
Hata folk: inte hata
Lita på folk: Mjaa

VEM :
Saknar du: Alla på vacksta
Vill du döda: haha ingen !?
Rörde dig sist: Pappa, han slog mig när jag sa "säg det till någon som bryr sig" Men jag skojade bara =)
Vill du slå: Den som inte grattar mig imorron :D
Vill du kittla: Åh någons om är super kittlig, för jag är inte kittlig och då kan den inte hämnas!
Kramade du sist: Mamma
Vill du prata med: Marre, om hur vi gör imorron
Skrek du på sist: Åsa, om jag fick ta popcorn <3
Sårade dig sist: palla dra uupp
Vill du bli galet full med: Med marre och co. Imorron =D

Gjorde dig riktigt glad senast: Åsa och pappa som har köpt jordgubbar till imorron, jag älskar jordgubbar. Fast det fastnar jätte mycket inte tandställniingen så det är inte så nice, men det skiter jag i!
Fick du sms från senast: Marre
Ringde dig senast: Loaaaijs
Är vackrast på jorden: ROB P! ROB P!
Älskar du mest: de som står mig närmast

HAR DU :
För många vänner:
Vad då för många?
Förföljelsemani: Nee
Tvångstankar: Ne sånt håller jag inte på med
Någon annan psykisk sjukdom: nje hah
Någon fysisk sjukdom:  Nej
Någon skada: Hah nope
Färgat håret: ohja många gånger
Brutit några ben: Aldrig
Några piercings:  japp, i öronen
Egen dator nope
Bra självförtroende: Ha ha
Kysst någon: Ofc
Köpt kondom: Jaa
Tagit nakenbilder: Nee
Sagt jag älskar dig till någon i dag: nope
Bjudit ut någon: jaa det har jag
Varit kär: Ja =)
Dumpat någon: japp
Stulit någonting: tihi jaa
Lämnat landet: Yes
Rymt hemifrån: när jag var liten
Tuttat eld på nått: Ja något litet tror jag
Gjort något olagligt: hmm, jag vet inte!?

HUR :
Går du:
hmm, hoppigt eller vad man ska säga?!
Springer du: ?
Svarar du i telefonen:  Hej det är Martina, eller ah hallå
Fördriver du tiden: kollar på film, åh vilken bra idee. Det ska jag göra nuu tror jag.
Mycket pengar har du: Fråga mig imorron istället =)
Tjänar du pengar: på gatan, not
Ofta bäddar du sängen: inte så ofta
Ofta diskar du: när mamma ber mig
Många stör du dig på: rätt så många ibland
Ofta träffar du din familj: jobbig fråga, det är olika.

TROR DU :
Att du kommer bli något:
nee
På Gud: nej
På rymdvarelser: haha nej
Att folk tycker om dig: Hoppas det

På ett liv efter detta: Nee
Att fiskar kan tänka: dummaste frågan
Att du kommer leva länge: jaa ett tag till iaf

VÄLJ :

Katt eller hund: katt
Vit eller svart: kan inte välja
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land
Telefon eller internet: svåår
Musik eller tystnad: MUSIK FFS
Bok eller film: film, för då kan man mysa. Men jag gillar att läsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0