I'm a Festis!

Hej på er!
Kom hem för en halv timme sen ungefär =) Har varit i rimbo somsagt och det var jätte kul!
Partyparty, var typ 70 pers där hemma hos anna och det var hög musik och alla var glad.
Dansade rätt mycket och då blev jag hur trött som helst så somnade runt 1, rätt tidigt men det var jätte skönt.

Är jag den ända som typ blir deppig och ledsen dan efter att man har partat, när man är bakis?

Aja ska snart hämta min bok på posten, 4 bocken av twilight serien! YEY!!
Sen ska jag åka till pappa och mysa.
Pussokram


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag blir också så! Jag får ångest, deprimerad.. Ångrar att man ens vart ute, spelar ingen roll om man haft kul dagen innan.. Idag mår jag inte bra, jag har ångest, sur, arg. Ångest att jag var uppe till 02 igår, ångest att jag sovit bort hela dagen för jag vaknade vid 14.00. Vad händer idag då? förutom att läsa böcker? :D

2009-03-14 @ 14:16:37
URL: http://patry.blogg.se/
Postat av: Patrik

Länken fungerade inte :S

2009-03-15 @ 02:43:38
URL: http://patry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0