Let´s get undressed

Hejhopp! IDag är det söndag och sista dagen innan skolan böörjar igen. Jag har lite ångest eftersom jag har 2 läxor som behöver lämnas in. och har jag börjat ? neej det har jag inte =)
Heh men det går bra, kajsa och göran brukar vara snäll. Bara dra en liten lögn (A)
Snart ska jag börja packa och städa. Heh vilket jag inte ens har börjat med men det går nog fort. Ska åka kl 7 så jag har ett tag kvar. Ja vad händer ikväll då?
Tillbaks till vacksta och bara hänga antagligen. Vad mer kan man göra?
Nej men det ska bli kul att träffa alla igen faktist =)

Ja nu blir det skola i 3 veckor sen praktik, men det kanske jag har nämnt tidigare ? ;D
SEN BLIR DET LONDON!!!

Nej nu är maten snart klar.
Pusspåer

Yesterdays outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0