Let's waste time

Hejhej =)
Idag är jag på bra humör fast trött. Men vem är inte det en Måndag!
Iallfall så är det EN VECKA kvar tills jag och Enni åker till LONDON!
ojoj, börjar bi nervös och över lycklig. Det kommer så passande, det är precis det här jag behöver.
Att rycka upp mig lite. Men oj vad jag längtar.

har ju haft shopping förbud JÄTTE länge så nu fan ska jag spendera pengar när jag är där. FAST! bara på saker jag verkligen verkligen vill ha. Hah hoppas hur det kommer gå.

Idag har det iallfall varit en bra dag. Gick fort på praktiken och jag hade inte så värst mycket att göra.
Hoppas det blir så imorrn med.
Men imorron kommer Farmor och Farfar förbi och bjuder mig på lunch =D Yey var länge sen jag träffade dom.
Så det ska bli trevligt!

Nej nu ska jag sätta igång med mitt CV!

Todays outfittA

Jag måste köpa strumpor!

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0