Plugghäst

NU ska jag försöka att vara duktig och lbörja på mitt arbete som är en vecka försenat =) Tihi, men är inte så svårt ska skriva en uppsats om trafficking.
Såg human trafficking idag på sammhällslektionen. Usch va hemsk den var! Sett den förut men har glömt bort vissa grejer, Jag rekomenderar den!
Den är lång men bra och hemsk.

Idag har jag haft det rätt chill.
Haft facktekning i 3 timmar vilket innebär att man sitter och rita olika grejer som vi får i uppgift. Jävligt skönt faktiskt.
Sen har jag haft samhällskunskap och då hade vi redovisningar som var intressanta + att vi fick kolla på film och äta kakor =)
Tihi, ska egentligen gå på bodypumpen idag men jag kände för att plugga istället, hah. Jaa det måste ju göras någon gång. Skulle inte ha gjort någotnting efter träningen för då är det kvällis och där brukar man ju sitta tills klockan blir mycket och då har man inge tid kvar för då händer det alltid massa mysiga grejer på kvällarna här och dåvill man ju inte plugga!  Hah usch va fel det där med mysiga grejer lät haha men you know what i mean.!

Sen har jag blivit utmanad av patrik, så nu ska jag underhålla mig med det enstund sen PLUGGA!

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Martina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mjuk
3. Flicknamn: Madeleine
4. Pojknamn: Marcus
5. Yrke: Magdansös, hah!
6. Färg: magenta
7. Klädesplagg: Mössa
8. Mat: Macaroner
9. Sak i badrummet: Munskölj =)
10. Plats/stad: Madrid
11. En orsak att vara sen: Möte
12. Något man skriker:
MUTTA!
13. Film: Mumien
14. Något man dricker: MJÖLK

15. Band: Muse

16. Djur: Marsvin
17. Gatunamn: Munkhättevägen 15
18. Bil: Mercedes-benz

19. Sång: My life would suck without you (kelly clarckson)

Utmanar vem som helst, vet ingen specifik som läser denna blogg.!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Patrik Karlsson

Yeyyyy! :D haft en bra dag min sköna?

2009-03-03 @ 18:23:07
URL: http://patry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0