Shoppingdag

Ja idag har jag varit istan och kollat lite, var jobbigt för jag såg s mycket jag ville ha men inte fick köpa. de där pengarna som jag har sparat ligger bara hemma och väntar på att jag ska få ett ryck och shoppaloss. Men icke det får jaginte får de måste sparas till lodnon ju!
Meni allfall så var det mycket lidande när jag gick runt i stan. Men jag vara baraute efter ett plagg för max 200 spänn som jag skulle ha på mig på fredag (party i rimbo). Men efter cirka 4 timmar och 20 min tills tåget gick hittade jag min älskade kjol som är hur fin som helst, unik eftersom ajg hittade den på beondretro. Eller hoppas att det inte finns någon mer iallfall. Ja men den var fin.
en svart volangspätskjol :) så den med en tajt gråtshirt och nitbälte blir FAB!
Men nu ska jag nog gå ner och göra lite nudlar har bara ätit luch idag så lite hungrig är man. sen blir det nog sova tidigt för jag är aptrött.

Måste berätta om snöbollskriget också! vi var 22 st.
11 tjejer mot 11 killar, HUR KUL SOMHELST. Blev rätt dränkt men jag mulade några med =) stolt!
Men iallafall van vi tjejer eftersom alla killar gav upp och gick in. Så GIRLPOWER!

Nu ska jag gå =)
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0