Somebody save me!

Hemma!
Eller det har jag varit i ungefär en timme =) Sköönt!
Är hur trött somhelst så tror jag ska göra lite kaffe och snart kolla på smallville.
Har varit en jätte mysigt vecka men super fin väder =) Vi har ju varit på två museeum den här veckan så vi har uttnyttjat solen med lite promenix i stan! Härligt!
Vill ha vår nu!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske vara med marre eller bara vara hemma och mysa jätte mycket!
Igår lämnade jag ju mina väskor här hos mamma och fick då se att mamma har köpt en påskpresent till mig. Hon köpte den tidigt för annars kanske de skulle ta slut så nu ska ni få en bild på det och sen min anya favorit leggings som jag köpte itisdags !

Puss så länge för nu ska jag sätta mig och dricka kaffe!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Häftiga skor! Tightsen också ;)

2009-03-20 @ 16:27:23
URL: http://patry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0