That's what friends are for?

Känns helt meningslöst ibland, att inte ha någon där som alltid lyssnar på en som alltid är där för en.
Känns inte som om jag har någon sådan vän.
 En som man bara kan ringa och säga
- Kan vi träffas och prata? Eller att bara mysa?
För att man behöver det.
Inge komplicerat bara att ha någon. Någon nära.
Men nu sitter man här, helt ensam och gjort det hela helgen.
Hur har jag hamnat här?
Att alla är upptagna med någon utan jag.
jag undar verkligen varför?
Och ibland blir tankarna för många och förmycket.



Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

Kommentarer
Postat av: Patrik

lilla gumman, du kan alltid mysa med mig, det vet du ;) btw den låten är så bra!

2009-03-22 @ 14:31:10
URL: http://patry.blogg.se/
Postat av: Camilla Gustavsson (idr.lärare)

Kram!

2009-03-27 @ 09:42:06
Postat av: Johanna

Du och jag är likadana kära syster

Ensamvargar (L)

2009-04-06 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0