Tillbaks till Vacksa imorron!

Ja imorron är det söndag och då bar det av till vacksta igen för ännu ett par veckor i skolan. Eller faktist bara 3 för sen har jag praktik i två veckor. Najsigt. Men jag kommer nog dö av att vara hemma i två veckor. Har redan börjat tröttna på mamma (A) hon bara tjatar och tjatar. Heh men hon är underbar ändå! För vilken mamma tjatar inte?! =)

Ikväll har jag varit med  Marre och bäbis, det var mysigt. Började med att vi fikade lite på donken ett tag men sen drog vi till Marre och kollade på film, kom precis hem nu faktist. Men det en lyckadkväll även fall jag inte var så taggad på att bara ta det lungt.
Ska snart gå och sova tror jag. Fast jag är inte så trött. Kanske blir ett Kyle avsnitt?
Får se ska tvätta av mig sminket och borsta tänderna först.
Godnatt på er
Puss

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sött martina :D Vilken mamma tjatar inte? :D puss

2009-03-01 @ 02:56:20
URL: http://patry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0