Where we gonna go from here?

Hejhej!
Första dagen efter lovet och det har varit en bra dag =)
Idag har jag haft Matte och Idrott, spelade rugby, HAh. Och det var faktist kul!
Var lite förvånat eftersom jag inte alls gillar bollsporter eller idrott överhuvudtaget men jag var med ändå och det var kul.
Alla var taggade och körde på fast det var ingen fajt eller någon som blev sur utan det var cooltspel och alla var glada.

Sen idag har jag tagit min andra spruta mot livmoderhals cancer. Den gjorde faktist lite ont.!
Imrron har jag facktekning i 3 timmar sen samhälls kunskap, har ett arbete att lämna in men det kanske man kan göra inatt (!) Hah eller något (A)

ha en fortsatt trevlig dag!
Puss



Some people are born to roam this world

Kommentarer
Postat av: Patrik

maaartinaaaa :D Du verkar haft en bra dag :D pussss =)

2009-03-02 @ 22:23:10
URL: http://patry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0