Dålig uppdatering

Ja jag vet, men palla med blogg när det är fint väder, och inte heller orkar man blogga när man har varit och festat....
då är det ju nattkäk sen bums i säng.
Iallfall så hade jag det superkuligår.
Var hemma hos Stoffe i rönninge med såkallade GRABBARNA och några andra tjejer.
Var glad hela kvällen och dansade fötterna av mig. =)
Idag har jag inte gjort så mycket, varit med marre osv.
Träffade Jocke och hans polare nu nyss eller ah, ikväll eller vad man ska säga. De spelade kubb, och jag blev attakerad av en groda (blä) och HUNDR AMILJONER TUSENTALS myggorr. Så nu har jag inget blodkvar..
Imororn blir det soola =)
Mys

Nu ska jag sova.
Godnatt på er<3¨

bjuder på en bild från när jag var i thailand, URtjusig!
Brun eller vaaad?!?!?!?!?!?!?
ILOVE THAILAND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0