Det går inte en dag utan att jag tänker på att det snart är sommarlov

Hejpå er!
Har hälsopedagogik just nu, inte speciellt kul.. ska göra något arbete om stress.
Helgen har varit mysigt faktist, Blev roligare en jag trodde. Eller inte roligare men bättre =)
Har fått en del gjort iallfall, och det känns skönt. Måste verkligen börja plugga matte nu bara, har nationella 29de, usch vad jag kommer sugaaaa.. hah jag fattar nada.. 4 TIMMAR; jag komemr seriöst dö.
Tur att man får gå när man vill hah, kommer nog sitta max en timme. (A) Måste iallfall hinna med 12 bussen för min syrra tar studenten( inte riktiga) och det vill jag vara med på =)
har sett snyggaste klänningen jag vill ha på mig då. hah inte värsta finaste utan mer söt, ochj ag vill ha! Ska prata med pappa sen (A) tihi.

MJAA SNART ÄR DET SOMMAR LOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0