Did you care about the tears?

Hejpåer!
Idag har jag haft en väldigt trevlig söndag.
Gick upp vid 12, ville egentligen ligga kvar men jag såg ett djur på mitt golv och vartvungen att kolla vad för kryp det var.
Det var en skalbagge, la ett lock över äcklet så att pappa kunde ta hand om den senare.

Eftersom jag reda var upp så gick jag och gjorde frukost, satt och åt frukost utomhus en stund sen blev jag kvar där med ipoden i öronen och bara glassa, det var varmt men skönt. Försökte få pappa att köpa en pool till mig i 18 års present, men det gick inte så bra.

Senare på kvällen åkte vi till farmor och farfar och grillade och myste. Det var nice.
Nu ska jag snart gå och sova, är trött.
Imorron är det skola blää, och jag får reda på hur det gick på nationella. mera blää. Det sög, jag sög osv.
På fredag slutar treorna, snyft.....

stay cool xoxo

07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0