Hard life

Ja livet kan vara bra hårt!
Mitt rum är kaos.
Jag har ingenting att ha på mig imorron.
Jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte svara på Enni´s sms.
Och nej jag orkar inte gå och ringa.
Min mamma köpte jätte lite vin till mig, så jag måste snåla hela kvällen imorron.
Jag har inga snygga skor att ha på mig imororn heller, inga jag kan gå i iallafall.
 Jag har inte pluggat på hela veckan, som jag borde.
Jag har fortfarande träningsvärk i benen efter våran 3 timmars tur till Lida.
Jag kan inte sluta äta godis.
Jag kommer få ligga i vassen hela sommaren.
Jag har ingen att flörta med.
Ingen att skriva mysiga sms till.
Det är ingenting på tv.
Jag har inge bra musik på datorn, för NEEEJ MAN FÅR INTE LADDA NER!!!!?!?!.
Jag har inge jobb på hela sommaren.
 Jag är fattig.
Pappa ville inte ge mig pengar till en ny klänning:(.
Jag har försökt att sy en kjol idag. Det gick inte.
 Jag har en finne mitt i pannan.
Jag känner mig ful och tjock.
Mitt hår är ett ner kissat fågel bo (jag har duschat och det är inte torrt än).
 Jag har inge lust att ta mig i kragen och göra någoting nu fast jag är helt uttråkad.
 Jag orkar inte städa.
Colan är slut.
Jag brände popcornen så dom blev inga goda.
Jag har ätit två bitar ost, skit gott. Men nej det kan jag ju inte äta.
Jag fryser fast jag har massa kläder på mig.
MIn fot har somnat.
Jag fyller år om ca 1 månad men det är lååångt.
Jag kommer säkert inte få min kamera jag vill ha.
Och den hemliga grejen jag skulle göra för 2 veckor sen har jag fortfarande inte gjort. Jag har inte haft tid eller pengar.

Kommentarer
Postat av: Homie

Hörru, du blir ju inte gladare av att tänka sådär, vännen... men det vet du ju egentligen redan.



Thanks for igår!

Jättepussar älskar dig oxå!!!

2009-05-24 @ 13:29:55
URL: http://lifeisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0