Hello sunshine

Hejpåersötnosar!

Nu tänkte jag uppdatera lite här från och valborg!
Jag var hos Elin i tyresö, very nice!
Hade hur kul som helst. Vi var 9 stycken från vacksta, jag Enni, Elin såklart,Sulan, Sanna, Amanda, Alex, Hayen och Hampus. Först var vi alla inne istna och shoppade lite och åt på Donken sen drog vi hem till elin och började göra iordning oss och frammot kvällen så kom det massat annat folk. Vi dansade typ helanatten och minglade runt =)
hah det var en kort lite beskrivning, men det får duga.
igår åt vi pizza till bakis mat och sedan drog jag hem, så nu är jag ute på landet hos pappa.
Idag har jag pluggat på mitt religions prov ute i solen och det visar sig nu att jag har bränt mig lite, =)
Imorron och hela nästa vecka ska det bli fult väder =( Ohno! usch.

Nu ska vi snart grilla och njuta av den sista solen som snart försvinner, och oj vad jag är hungrig!

har skaffat mig en ny favorit låt också!


Dansade till den hela natten i torsdags!

men vi hörs ikväll
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0