Jag behöver plugga som satan

jag har tusen saker att göra,men gör jag dom nää! Hade tänkt att ha min plugg vecka den här vekcan... har varken pluggat igår eller idag. Funtar på att skolka lektionenimorron ( vi ska åka in till stan från 10 till halv 6, palla?!?) och plugga istället. Men det som är grejer är att jag säkert inte kommer plugga då heller och då kommer jag bli arg på mig sjölv.. Men iallfall så ska jag iallfall ha en plugg helg! Har jag bestämmt mig för.. Så nu vet nivad jag kommer gör i helgen ;D Woho.. not.

Idag har jag haft en jobbig dag, har varit trött.
har målat kroki( nakenmålning) och det är inte så kul. Fick måla av samma tant som förragången. Men det var inge pinsamt eller något snuskit utan det var bara tråååååkigt.
Idag har jag gjort en bra sak iallfall =)! Jag har varit med på bodypumpen, så jag har kropspumpat, haha yey!
Det känndes bra, men nu är ajg trött och har ingenting att göra. Och jag tänker inte plugga.. Så vad händer nu?


Hare bra pluppisar

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0