Out of order

Ja helt seriöst, jag är helt out of order.
Trött och hela min kropp är mörbultad.
Igår kväll åkte jag till Lida och sedan vid 22 ??!?! bestämmde vi oss för att gå till Lida eftersom det var lite folk där och grillade.
Ja det skulle ta oss en timme att gå dit men det slutade med att vi virrade omkring i skogen, i typ 3 TIMMAR!?!
Har jag ont i fötterna? JA
Har jag ont i rumpan? JA
Har jag ont i hela kroppen? JA
Jälva träningsvärk och jävla skoskav..
Inte mer med det, de andra skulle ju tälta där och vi ville inte gå hem själva. Så det slutade med att vi också skulle tälta.
AJ är det ända jag har att säga.
Sov kanske 2 timmar, sen var det bara att dra hem. Tack godegud att bussen gick!!!
Egentligen skulle jag ju plugga nu men nej det har jag inte orkat. Imorron!
Tänkte att jag kanske ska sätta mig och sy lite. Vi får se.

Men iallfall så är jag superdupertrött och somsagt min kropp är död.


CYA HOMIE BROS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0