Segdag

En seg dag idag, inge fint väder..
Idag har jag bara slappat. Har sytt o grejat, har inte gått så bra faktist. Jag får skylla mig själv, det är jag som inte är nogrann.
Imorron blir det parteeey, ska bli väääldigt kul! Men jag borjar få ångest för vad jag ska ha på mig. Jag vet inte, inte alls.
Bli väl en potatissäck eller något.
snart är det mat jag är hugrig, sen blir det talang, yes o popcorn.
Jag körde ut mamma härifrån. Hon ville se såskadetlåta men det vill inte jag så hon ska till mormor.
Jag måste duscha, fett jobbigt.
Igår hade vi inge varmvatten här hemma för de höll på o grejja i hela området, så jag som ville ta min efterlängtade dusch i går fickinte, eller då skulle jag behöva gå till min morbror. Men snacka om att jag var trött på att gå. Så det sket jag i.
Så blir ikväll. hah kulinfo va.
Nej jag har faktist inte något vettigt att skriva faktist.
Ses kanske sen, annars imorron.
Då blir det partyoutfitten som kommer upp.
Alltså potatissäcken!!!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0