Snart tillbaks på vacksta

Idag är det söndag och jag ska tillbaks till vacksa. ska bli skönt. Enni har köpt twilight filmen och OM vi ska se på den ikväll!! Jag längtar (A) mjaa jag vet jag är lite små töntig men who cares?
Försöker också plugga, har prov imorron, eller kanske. Det har uppstått ett problem men det får jag ta med min lärare imorronbitti innan jag börjar. Imorrn har jag också bara två lektionen, slutar 12 och då ska jag och Maria in till stan och köpa tyg till våran fördjupning. muhaha yey. Men iallfall så går det jätte dåligt för mig att plugga nu, som ni ser så sitter jag vid datorn istället för att läsa om judendomen(!) MEN Jag kan inte hjälpa att det är mycket roligare att sitta och titta vilken bild på robdarling som jag ska ha som skrivbordsunderlägg ;D!!

Och jag fick en underbar nyhet igår, pappa ska köpa mina älskade jeans jag har gått och längtat efter nu  flera vecckor. ohh va nice!! Min lådsas syrra Johanna köpte sånna i torsdags men hon köpte fel storlek och sedan tappade hon bort kvittot (hopppas hon inte hittar det) för isåfall få jag köpa dom och då ska pappa göra det åt mig :D Whoop Whopp! nej nu har jag hittat en bild och ska väl åter gå till mitt läsande och mina salta pinnar. Eller ska man börja göra iorning sig ?!?

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0