Trött

Nu är jag hemma, eller har varit det en timme ungefär. Jätte skänt. ska snart lägga mig i sofffan och läsa lite och kanske ta mig en lite powernap är trött.

NU tänkte jag berätta om min fobi jag har, för igår utsatte jag mig för den. Och det kom jag på när det inte fanns någon återvändning. Usch, vettskrämd.
Jaa jag hade då varit duktig och varit med på step up passet och tänkte att jag kan gå ett vara i spåret innan kvällis. Så jag började gå. Och nu är det så här att min fobi är älgar och viltsvin.. Så när jag kom til skogen blev jag vett skrämd. Vad gör jag om det rusar ut en ursinning älg ur skogen nu, eller ett gäng viltsvin som biter mig i benen och gudvet vad? Mördar mig eller stångar mig,trampar ihjälp mig. Usch det var hemskt. Jag tror jag blev skrämd av typ 100 olika fåglar när jag gick där. Och inbillade mig säkert massa olika ljud och skrämde upp mig hela tiden. Det var jobbigt.
Jag gick och spände mig och kollade efter träd eller stenar att klättra upp på ifall det skullekomma en älg. Jag vet sorlig men jag var rädd.
Men efter 20 lidande var jag framme och kunde andas.
Aldrig att jag gå ensam igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0