Du ville prata häromdagen O helt plötsligt blev det tyst. Jag undrar vad som hände. Vi som skrattade nyss

Jag har haft en fullspäckad helg alltså! Har inte hunnit göra någonting för jag har inte varit hemma. Not.
Det ända jag har gjort är att ligga på soffan så jag har förmodligen liggsår vid det här laget.?!? Iuu.
Men inte ska jag klaga, det var ju mitt egna val att bara ligga där hela fredagen och lördagen. Blir förmodligen så idag också?! Fast jag ska ju till skolan ikväll, men fram tills dess.
Men man kan ju säga att jag taggar till nästa helg för då fyller Elin 18 och då blir det väl party på högnivå, ihope.

Nej nu ska jag fortsätta lyssna på mysigmusik och dricka min hemmagjorda milkshake!
KYSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0