Fredag

Innan jag går och powernapar en stund tänkte jag bara dela med mig av min fina kväll/natt igår.
Var som sagt på midnattsvisningen av newmoon, nördvarning, ILIKE!
Iallfall var det sjuukt störande när vi tittade på första filmen (Det var alltså båda två, twilight och Newmoon) för alla jobbia skitungar satt och skrek hela tiden. Blev galen.. VI VET ATT ROBPATTINSON ÄR SNYGG! Men det behöver inte bli helt till sig( bli det i smyg) och skrika. Men blev mycket bättre på andra filmen för då sa personalen till alla i bion och hotade med att stänga av ifall de fortsatte.
Tänkte inte säga så mycket vad jag tyckte för ni får se själva. Men jag trodde att den skulle va skit dålig men den var absolut helt klart tvärtom. Loved it! Hah
Kan man vara kär i en person i en bok ? Isåfall är jag kär i Jacob (A)
Och han ser ju inte så illa ut i filmen heller ;) (när han har kort hår)
Aja nu ska jag sova lite, kanske blir utgång ikväll .. WHo knows?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0