Gonna leave y'all behind

Bara för att jag har sovit så lite i torsdags och igår så (typ hela veckan för jag har inga hörlurar) är jag super trött och det innebär att hela helgen blir försörd. Igår orkade jag inte göra något (fast det fanns ingenting heller) idag är jag skiitsuper trött och orkar inte göra något. (finns inte så mycket heller).Hade egentligen en "biodejt" men det blev inställt till typ nästa helg eller något.
Så nu sitter jag här och lyssnar på queen, det är mysigt faktist.
Ska äta snart sen blir det att lägga sig isoffan eller något. Fast det är sugpå tv ikväll..
Imorron blir det nog in tillstan med Marre, jag ska köpa en jacka och lämna in mina hörlurar!!!!
Aja ses kanske ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0