I see lovers in the streets walking, without a care. They're wearing out loud like there's something in the air. Oh, and i don't care

Det är inte en okej dag idag. det är jätte mörkt ute och det är kallt och blåser så man vill absolut inte gå ut. Inte för att jag tänkte göra det nu kl 8 men hade varit lite mysigt att ta en promenad nu på dagen istället för att bara sitta inne och ruttna men nejnej om jag bara så hade gått utanför dörren idag hade jag nog blåst bort och blivit ännu sjukare.
Sitter här och snorar liter med snor, ont i halsen har jag också och hostar och varje gång jag tar nässpray får jag ont i huvudet.Feber har jag dåochdå också. Först fryser jag så slänge på mig massor av kläder och då lökar jag sööönder så måste ta av mig.
Kan det inte bara vara antingen frysa eller svettas!
Känner att mitt humör är på topp.
Och på tal om det så har jag inga pengar kvar från helgen.. det är dyrt att åka till hälleforsnäs.. Kostar fan 200 spänn med sjtåg.. Inte okej. Visst har jag tröst shoppat men för ynka 250spänn (En jättefinväska <3).
Men missförstå mig inte resan var absolut värt det! Men det känns lite surt nu i efter hand när jag måste snåla resten av månaden och då har det bara gått typ 4 dar och jag har massor jag vill göra. Men först och främst måste jag spara till Midnattsvisningen :D
Aja nog om mitt liv som är SÅÅÅ roligt just nu.
Visste ni att November är en självmords månad?
Det är det, flest självmord under denna underbara ljusa månad!
Aja nu ska jag vara tyst så får ni njuta av mina inte så fina bilder för smart som jag är hade jag ingen kamera med mig så blev mobilen.
Nämnde jag igår att jag såg LILLASYSTER LIVE i lördag!?! Feeting nice.
Aja KYSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0