I'm going crazy

Hejhej!
Har precis klätt på mig och nu väntar jag på att gå till bussen :) Ska gå om en kvart.
Ska åka till mamma för att sedan kanske åka till Södertälje för att träffa massor av kära vänner.
Låter väl kul?
Jag är arg också.. Mina nya fina hörlurar har gått sönder... Jag vet inte vad som har hänt men ena luren funkar inte. och vet ni vad det innebär? Att jag kommer döööö. Jag kan inte leva utan min ipod eller min musik. Jag kan inte sova så inatt somnade jag kl 4... Inte okej sen vaknade jag kl 11 as trött.
jag har inte ens haft hörlurarna i en månad och nu är dom sönder. Hoppas man kan byta för då åker jag in till stan och göra det imorron. får fråga syrran för hon jobbar ju på Åhlens om man kan byta för jag måste!!

Hörs sen =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0