KULLIV

Jag borde plugga men såklart orkar jag inte och har nu fastnat här framför datorn. SOMVANLIGT när jag behöver plugga!
Jag har inget att skriva om efter som det just nu inte händer NÅGONTING kul.. eller jo jag har beställt min studentmöss och det känns ju JÄVLIGT nice. Fast åandra sidan så när man tänker på studenten blir man ledsen, vill inte lämna mina babes! :( ;D
Aja..
Nu tänkte jag iallfal tipsa om en tävling som jag är med i!
Och håll i er nu för det man kan vinna är en IPhone!
HUr bra skulle inte det va att vinna en ny när min telefon är cp och håller på att rammla isär!
Men sen är chansen att vinna typ superduperyper liten. Men man kan ju alltid hoppas. Behöver en gnutta ljus nu i november (snart december).
Iallfall tycker jag att ni ska klicka in på Fokis Blogg, men titta också in på DEN HÄR SIDAN!

Nej nu ska jag göra något annat, typ gå och lägga mig och vakna upp när det är sommar igen :D eller nej när det har kommit Massor med fin snö och är jul =) Det gillar jag!

Pusspå er ha en fin kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0