Namsdag idag!

Japp idag är det alla Martinor och Martinsar som har namsdag =)
Fick 100 kronor av mormor och fattiga riddare att äta, vääldigt gott och jätte snällt av min söta Mormor.
Idag har jag somvanligt inte gjort någoting utan bara chillat och tittat på film med Mamma, såg änglar och demoner. Den var bra =)
Har precis städat mitt rum som blev jätte fint.
Nu blir det GossipGirl sen Onetrehill!
Jag vet att jag är en nörd. Fast förs ska jag surfa lite efter en snygg vinterjacka som jag ska leta efter imorron.
Ska nämligen möta min syrra i skärholmen och kolla runtlite. Om inte hon har glömt bort det. Fast jag lär ju åka ändå.
aja
Pusspåer sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0