There can be miracles

Nu har jag hamnat här framför datorn igen, som vanligt! :)
Har varit en underbar söndag idag, har spenderat hela dagen med släkt och familj.
Som sagt har jag och syrran bakat cupcakes och dom blev verkligen asgoda!
Vi bakad allt, jagmenar ingen färdig smet används här inte. Så jag känner mig jätte stolt för jag suger på att baka ;P
Hade jätte trevligt hos farmorofarfar nu på kvällen och dom bjöd på godaste maten någonsing. Mina älskade pannbiffar. Farmors är godast! Mm var så jävla gott :D
Nu sitter jag bara och chillar tänkte lägga upp en bild på dom goda fina cupcakesen.
Vi hörs nog imorron då kanske jag sätter igång och syr lite på mitt projektarbete. nej juste fan!!
Jag ska ju till optikern och kolla på några shysta brillor att köpa...........
Jag vill inte ha dålig syn :(
aja vi hörs iallfall imorron
Puss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0