Too late

Åhh jag blir så arg på jackor! jag hittar aldrig någon jag vill ha eller jo en men det är en höst jacka och det behöver jag ju inte men den var så fin :( Hatar vinterjackor.. Men ska kolla i stan på lördag för det är några affärer jag inte tittat i.
Jag har iallfall tröstshoppat en ring, superfin!
Jag har blivit helt förälskad i smycken nuförtiden. Ursnyggt med smycken. kan göra en hel outfit!

Nu är jag ute hos pappa på landet nu iallfall, mysigt!
det är kolmörkt här ute, finns ju inga gatlycktor och knäpptyst är det ute för det åker nästan inga bilar.
Bara det inte blåser för då brukar internet fucka.. =)
Idag är det onsdag! Och vad innerbär det? Jo GREYS OCH TRUEBLOOD!
Har laddat upp med lite godis och  pappa har en cupcake kvar sen farsdag som jag ska få =) Yey!
Nu ska jag fortsätta titta på film, beach som man har sett så många gånger.
Fast jag har faktiskt typ glömt vad som händer.
Ha en trevlig kväll så kanske vi ses senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0