Wait a second

Täntke bara skriva lite kort nu för blogg.se cpar sig och fuckar ur. Pallar inte det.
Är supertrött och superförkyld.... Inte okej!
Har haft en super nice helg i hälleforsnäs med massa filmtittande och pizza och en utekväll i Eskilstuna.
WEiie såg Lillasyster live! Det var bra och jag typ dog :D
Nej nu blir det att smörja in sig i goda bodylotion från bodyshop som luktar grape YUMMY och sen ska jag sätta på mig myskläder och måla naglarna =) Noppa ögonbrynen kanske jag ska göra också.. sen ska jag nog sova.
Är som sagt super trött och har inte sovit ut på hela helgen och det har ju varit jobbigt att ha praktik.. Så jag kommer nog vakna upp som en zombie imorron..
Jag måste vara frisk imorgon! Jag är Frisk imorgon.
haha nice pepptalk.!
KYSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0