I dont care

Dåålig uppdatering! men sånt som händer, deal with it..
Igår fyllde min Babe Sandra 18 !!! Jävlar vad niiiice :D Vi var hos henne och åt godmat och spela lite spel och mös sen utgång efter det :) Det var jätte trevligt! Bilder kommer typ imorron eller något.

Just nu sitter jag bar aock myser här framdör datorn och lyssnar på massor av bra musik :)
I like!
Har varit hos farmorofarfar idag och grattat henne för hon fyller år snart. Vi åt på restaurang och sen fikade vi hemma hos henne. Jag råkade somna lite på soffan medan jag väntade på kaffe. Jag supertrööööött!
Aja nu ska jag fortsätta lyssna på muuuusiiiikk!!!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jooo så atte! Kollade precis på en film! A perfect getaway! Den var lite halv wierd men bra! :D

2009-10-25 @ 00:03:47
URL: http://whitey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0