I Only wanna be with you

Sitter nu och matar mina Fiskar på Facbook. Jag vet jag är en nörd, men FB börjar bli så tråkigt nu så något måste man underhålla sig med. Det är roligt faktist. =)
Har precis ätit kvällsfika här nu, juste glömde berätta att jag är hemma, tänkte inte gå i skolan imorron. Nej men jag ska besöka min praktikplats imorron ;P

Idag hade vi sexosamlevnad i skolan. Såg på en teater och fyfan va rolig den var. Toppen bra ! Ung utan pung var det som gjorde den och tror att den hette Puss o smek?!? om jag inte minns fel. Superbra!
Sen pratade vi om hiv och aids (jag somnade) Och sen var rfls?!? tror jag det hette och råkade somna då med.
Visst det var intressant men mer intressant var det att sova, jag var trött!
Åt 3 muffins och en chokladboll idag också, ångesten svider lite men dom var värda, faaangoda.
Jaja nu ska jag lyssna på mer musik. Min syster visade mig en rolig grej som jag tänkte dela med mig av.

När dom sjunger fuck that fuck that låter det som om dom sjunger Vart är torsten?
Skit kul! Man hör det inte i början men sen i refrengen. Klockren
Grym låt btw!

Aja vi hörs imorron =D DÅ är det idol!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0